[Pardus-kullanicilari] Merhaba Pardusu kurdum fakat!

Kubilay KOCABALKAN hkubilayk at gmail.com
21 Nis 2009 Sal 10:51:30 EEST

Tuesday 21 April 2009 Tarihinde 10:40:51 yazmıştı:
> Merhaba Pardusu yeni kurdum fakat! 3 sorum var!
>

> 1......İkiye bölünmüş 2 ayrı harddisk olan bilgisayarıma, Windows XP
> olmayan hardiske Pardusu kurdum çalıştırdım fakat, Diğer hardisk parçaları
> gözüktüğü halde, tıkladığım zaman (izin yok / verilmedi) gibi bir mesaj
> çıkıyor ve o hardiskdeki dosyaları göremiyorum..

Diğer diskleri Windows ile açın ve Windows'u normal bir şekilde kapatın.

> 2.....Daha önce Excell Word dosyalarını open oficede kullanıp değişiklik
> yapıp kaydetme şansımız varmı ?

Openoffice ile Excel ve Word dosyalarını rahatlıkla kullanabilirsiniz.
Sadece NTFS bölümlere yazmada sorunlarınız olabilir. Pardus altında saklayıp, NTFS bölüme taşıyabilirsiniz.

> 3... Norton 360 virüs programım (lisanslı) var bunu pardusa yükleye
> bilirmiyim veya gerek varmı ?

Gerek yok...

--

Saygılarımla,