[Pardus-kullanicilari] Merhaba Pardusu kurdum fakat!

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
21 Nis 2009 Sal 10:56:52 EEST

21 Nisan 2009 Salı 10:40 tarihinde Cihan YILMAZCAN <cihanyilmazcan at gmail.com
> yazdı:

> Merhaba Pardusu yeni kurdum fakat! 3 sorum var!

Merhaba,

> 1......İkiye bölünmüş 2 ayrı harddisk olan bilgisayarıma, Windows XP
> olmayan hardiske Pardusu kurdum çalıştırdım fakat, Diğer hardisk parçaları
> gözüktüğü halde, tıkladığım zaman (izin yok / verilmedi) gibi bir mesaj
> çıkıyor ve o hardiskdeki dosyaları göremiyorum..

bahsettiğiniz bölümler ntfs formatındadır ve windows düzgün kapatılmadığında
bu şekilde normal olarak okunamazlar .
siz windowsu başlatıp düzgünce kapatın, askıya alma, uyutma, hard reset
falan yapmayın.e

> 2.....Daha önce Excell Word dosyalarını open oficede kullanıp değişiklik
> yapıp kaydetme şansımız varmı ?

genel olarak kullanabilirsiniz...

> 3... Norton 360 virüs programım (lisanslı) var bunu pardusa yükleye
> bilirmiyim veya gerek varmı ?

antivirüsün ne olduğunu bile unutsanız yeridir :) kesinlikle gerek yok....