[Pardus-kullanicilari] Merhaba Pardusu kurdum fakat!

Cihan YILMAZCAN cihanyilmazcan at gmail.com
21 Nis 2009 Sal 10:40:51 EEST

Merhaba Pardusu yeni kurdum fakat! 3 sorum var!

1......İkiye bölünmüş 2 ayrı harddisk olan bilgisayarıma, Windows XP olmayan
hardiske Pardusu kurdum çalıştırdım fakat, Diğer hardisk parçaları gözüktüğü
halde, tıkladığım zaman (izin yok / verilmedi) gibi bir mesaj çıkıyor ve o
hardiskdeki dosyaları göremiyorum..

2.....Daha önce Excell Word dosyalarını open oficede kullanıp değişiklik
yapıp kaydetme şansımız varmı ?

3... Norton 360 virüs programım (lisanslı) var bunu pardusa yükleye
bilirmiyim veya gerek varmı ?

Ayrıca Pardus a emeği geçen herkese Teşekkürediyorum......