[Pardus-kullanicilari] pardus distro based on

S.David Nassi benjaminc79 at gmail.com
8 Nis 2009 Çar 16:39:48 EEST

Gökmen Görgen wrote:
> O kadar fazla element test etmedim mest etmedim bunu boşverelim, bir
> paket yöneticisinin genel amacı zaten paket kurmak, silmek,
> bağımlılıklarını sağlamak veya sistemin kolay güncellenmesini sağlamak
> vesaire değil midir? Debian'da denemişsiniz *apt-get install* demeyi,
> "Hmmm bu paket kuruyor.." diyorsunuz. Sonra da Pardus'ta *pisi it*
> deyince "A-a! Ne tesadüf, bu da paket kuruyor!" diye anlamsız bir
> benzerlik kurmamıza gerek yok ki. Bu onun Debian tabanlı olduğunu mu
> gösterir bu şimdi? =)
>
> Onun yerine bakın siz daha henüz göz atmamışsınız, göz atmadan bu
> [...]
Tesekkurler,
fakat benimki si sadece bir soruydu, pardus sistemi hic gormedim, bir
kac document okudum bu sistemin uzerinde, o kadar. Kabahat bende, belki
cumlelerin sonuna soru isareti koymam gerekir.
Turkiyede ozgur software kullanicilarinin olmasindan cok mutluyum, bu
yuzden tuhaf sorular soruyorum.