[Pardus-kullanicilari] kde4 başlatma sorunu

Kubilay KOCABALKAN hkubilayk at gmail.com
8 Nis 2009 Çar 09:01:13 EEST

> sayet kde 3 kurmussan kde4 calismaz, cunku, home dosyasi altinda, kde3
> un configurasyon dosyalari var, ikisinden birini silmen lazim.
> neden gnome kullanmiyorsunuz
Her ikiside farklı dizinlere sahip. Ben her ikisini de aynı anda kullanıyorum.

> PS aptal soru icin kusura bakmayin, pardus hangi distro uzerinde kurulan
> bir linux sistemidir?

Pardus KDE ile kuruluna, bağımsız bir dağıtımdır [1] .
Ayrıca depolarında bulunan Xfce ve E17 (yakında) paketleri sayesinde farklı masaüstü ortamlarını da destekler.

[1] http://distrowatch.com/table.php?distribution=pardus

--

Saygılarımla,

Kubilay KOCABALKAN