[Pardus-kullanicilari] pardus distro based on

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
8 Nis 2009 Çar 16:19:31 EEST

2009/4/8 Stefan_B.C.Umit Uygur <benjaminc79 at gmail.com>

> paket kurma sistemi apt-get sistemine cok benziyor, authentication sistemi
> de ayni, o kadar fazla element test etmedim, fakat bu 2-3 test ten
> benzerligi gordum. Sadece benzerlik, emin olmam icin source lara bir goz
> atmam lazim.

O kadar fazla element test etmedim mest etmedim bunu boÅŸverelim, bir paket
yöneticisinin genel amacı zaten paket kurmak, silmek, bağımlılıklarını
sağlamak veya sistemin kolay güncellenmesini sağlamak vesaire değil midir?
Debian'da denemiÅŸsiniz *apt-get install* demeyi, "Hmmm bu paket kuruyor.."
diyorsunuz. Sonra da Pardus'ta *pisi it* deyince "A-a! Ne tesadüf, bu da
paket kuruyor!" diye anlamsız bir benzerlik kurmamıza gerek yok ki. Bu onun
Debian tabanlı olduğunu mu gösterir bu şimdi? =)

Onun yerine bakın siz daha henüz göz atmamışsınız, göz atmadan bu epostaları
gönderiyormuşsunuz. Bir iki bağlantı verelim de biraz daha katkıcı
yaklaşımınız olur. Hem biz bu -potansiyel- katkıdan yararlanmış oluruz, hem
de siz tecrübe, bilgi kazanmış olursunuz:

http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/pisi/doc/ <= Bu, pisi'miz ile ilgili
belgeleri içeren bağlantı. Bir üst dizinde pisi kaynak kodlarını göreceksin.

http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/comar/belgeler/ <= Bu, COMAR ile ile
ilgili belgeleri içerenk bağlantı. Lyx depomuzda mevcut. Bir üst dizinde
COMAR ve Zorg kaynak kodlarını göreceksin.

http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/mudur/ <= Bu, Müdür'ümüz! =)
http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/tasma/ <= Bunlar sayın
yöneticilerimiz! =) Dahası mevcut.

Ä°yi okumalar.