[Pardus-kullanicilari] pardus distro based on

S.David Nassi benjaminc79 at gmail.com
8 Nis 2009 Çar 13:47:28 EEST

Kubilay KOCABALKAN wrote:
> Wednesday 08 April 2009 Tarihinde 13:06:07 yazmıştı:
>

> Yazı dili olarak Türkçe'niz gayet başarılı. :D Pardus'u öğrenme
> çabalarınızı sevinçle karşılıyoruz. Pardus'un Boncuk adında çok güzel
> bir sözlüğü var, işinize yarayabilir. Ayrıca www.ozgurlukicin.com
> adresinden de Pardus ile ilgili bir çok bilgiye ulaşabilirsiniz.
> Pardus kullanarak edineceğiniz bilgi ve deneyimlerinizi, bizimle
> paylaşmanız, bizim içinde keyifli olacaktır.
> Aramıza hoş geldiniz.
>

> --
>
> Saygılarımla,
tesekkurler. turkce dunyanin en guzel dillerinde birisidir. yazi olarak
daha iyiyim, fakat konusma acisindan biraz dusuk.
turkiye de boyle bir grubun omasina cok sevindim, pardusu anlamak
istiyorum cunku free software foundation europe uyesi oldugumdan bu
distroyu takip etmeyi denemek istedim. Sozluk icin tesekkurler,
www.ozgurlukicin.com adresini onceden ziyaret etmistim. Gercekten cok
genis bilgiler var. Debian sistemini hic bir distroyla degismem, fakat,
neden olmasin, oteki bilgisayarin uzerine pardus sistemini kurabilirm
(klavye sorunu olabilir). Paylasma kelimesini dunyanin her tarafinda
confernslarda yillardir kullanmaktayim, bu deneyimi sizinle paylasmaktan
memnun olurum.

Stefan