[Pardus-kullanicilari] pardus distro based on

Kubilay KOCABALKAN hkubilayk at gmail.com
8 Nis 2009 Çar 13:22:00 EEST

Wednesday 08 April 2009 Tarihinde 13:06:07 yazmıştı:
>  Ah! bunu icin ozur dilerim, Off Topic in turkcesini bilmiyorum. Aslinda
> cok kelimenin turkcesini bilmiyorum. turkiyede sadece universite
> okudugumdan turkce dilim o kadar perfect degildir.,

Yazı dili olarak Türkçe'niz gayet başarılı. :D Pardus'u öğrenme çabalarınızı sevinçle karşılıyoruz. Pardus'un Boncuk adında çok güzel bir sözlüğü
var, işinize yarayabilir. Ayrıca www.ozgurlukicin.com adresinden de Pardus ile ilgili bir çok bilgiye ulaşabilirsiniz. Pardus kullanarak edineceğiniz
bilgi ve deneyimlerinizi, bizimle paylaşmanız, bizim içinde keyifli olacaktır.
Aramıza hoş geldiniz.

--

Saygılarımla,

Kubilay KOCABALKAN