[Pardus-kullanicilari] pardus kuramıyorum!

selim ok selimok at gmail.com
23 Eki 2008 Per 17:36:40 EEST

12 Ekim 2008 Pazar 20:49 tarihinde cuma abak <c_abak at yahoo.com> yazdı:

> merhabalar,
>
> daha sonra cd yi laptop uma taktım ve bilgisayarı
> yeniden başlattım. pardus yalı ekranı geldi kurulum için enter a bastım.
> buraya
> kadar da doğru ve sorun yok...
>
> önce siyah bi ekran geldi 2 saniye sonra tekrar
> turuncu ekran geldi ve kurulum dondu ilerlemiyor. sanırım kurulum aşamasını
>
> zaten atladı ve açmaya çalışırken dondu kaldı...

Kurulum bitip yeniden baslattığınızda mı oluyor bu donma? Biraz daha tarif
edebilir misiniz? Kurulum (paketlerin kurulumu ve ayarlanması vs.) basladı
mı? kaldığınız son ekranın fotoğrafını çekip gönderebilir misiniz?
Ctrl+alt+f1 ile komut satırına geçebiliyor musunuz bu kaldığınız noktada?
Bunun dışında CD doğruluğunu kontrol ettiniz mi? Sanal makinada
kurabiliyorsanız orada kurulum aşamalarından ilkinde cd doğruluğunu kontrol
etme seçeneği var. Emin olmak için bunu deneyebilirsiniz.

İyi çalışmalar,
Selim

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/