[Pardus-kullanicilari] pardus kuramýyorum!

Barýþ Þekerciler bsekerciler at gmail.com
23 Eki 2008 Per 23:41:08 EEST

Anladığım kadarıyla kurulum donuyor ve hiç bir şekilde ilerlemiyor. CD (veya
DVD) okuyucunuzda sorun olabilir. ISO dosyasını "tam olarak"
yazdırdığınızdan emin olunuz. Eğer gene olmassa PC dergilerinin dağıttığı
PARDUS 2008 CD sine ulaÅŸarak deneyebilirsiniz. Sorun hala devam ediyorsa
okuyucunuzdan kaynaklanan donanım hatası olabilir. (Ben PC-Net dergisinden
almıştım CD yi internetim olmadığı için <o zamanlar> bende de donmalar
oluyordu. Tekrar Tekrar <en az 10defa denemisimdir> kurmayı denedigimde
olumlu bir sonuc aldım ama benim bu yöntemim herkeste olacak diye bir şey
yok :D ).
Ve konuyu biraz daha açarsanız daha çok yardım edebiliriz. Kurulumun nerede
kaldığını ekran görüntüsü çekip yollarsanız sorununuza çok daha rahat bir
şekilde çözüm getirebiliriz.

Ä°yi Geceler..