[Pardus-kullanicilari] pardus kuramýyorum!

cuma abak c_abak at yahoo.com
12 Eki 2008 Paz 21:49:07 EEST

merhabalar,

www.pardus.org pardusun kurulan cd sini indirdim. iso
dosyasını nero ile cd ye yazdırdım. bu işlemlerde hata yok..

daha sonra cd yi laptop uma taktım ve bilgisayarı
yeniden başlattım. pardus yalı ekranı geldi kurulum için enter a bastım. buraya
kadar da doÄŸru ve sorun yok...

önce siyah bi ekran geldi 2 saniye sonra tekrar
turuncu ekran geldi ve kurulum dondu ilerlemiyor. sanırım kurulum aşamasını
zaten atladı ve açmaya çalışırken dondu kaldı...

bunun nedeni nedir? pardus kullanmak istiyorum ve
yardıma ihtiyacım var. bütün forum sitelerini karıştırdım sorunuma çözüm
bulamadım...

ha aynı pardus cd sini "vmware workstation"
diye bir programla sanal sürücüye kurdum ama ben hd e kurmak
istiyorum...

yardımlarınız için şimdiden
teşekkürler

çalışmalarınızda başarılar