[Pardus-kullanicilari] PiSi ile alakalı bir durum...

Bunyamin VICIL arianus at gmail.com
13 Eki 2008 Pzt 15:53:24 EEST

ben anlatamadım olayı size. glibc sistemde kurulu olmadığı halde kurulu gibi
gösteriyor. ama ben garantiye almak için reinstall ettim. ama başka bir
kullanıcı bu noktada reboot eder de yarın öbür gün bug kaydı bırakır
diyerekten uyarı da bulundum. buradaki sıkıntı şu:

pisinin betiğine python ile bir kaç satırla dosyaların md5sum'ına bakılarak
dosyanın olup olmadığı kontrol edilebilir.

ben tavsiye babında bir kullanıcı olarak fikrimi beyan ettim. sadece bu
kadar...

şükredilecek bir durum yok onu da söyleyeyim çünkü gimp 2.6.1'i
paketliyordum, aynı hatalarla siz de karşılaşaksınız ve umarım anlarsınız o
zamn ne dediğimi...

saygılarımla