[Pardus-kullanicilari] Pardus USB

ismail ismailparduslist at gmail.com
28 Kas 2008 Cum 22:03:15 EET

sdc2 ye pardus kurulanı yerleştirdim. sdc2 den boot edince kurulan pardusla
karşılaştım. sdc3 e çalışanı yerleştirdim. ( İşlemleri vikide anlatıldığı
şekilde yaptım. ) Gparted sadece 1 bölüme boot bayrağı yerleştiriyor. sdc3 ü
boot olarak işaretleyince sdc2 dekini kaldırdı. Sonuç olarak çalışan ile
oluşturduğum sdc3 ten boot olunca yine kurulan pardusla karşılaştım. (Grubda
çalışan yazıyor ama ) USB den çalışan pardus için ayrı bir işlem mi yapmak
gerekiyor? Yine aynı kapıya çıktım :)
> Merhaba,
>
> ben bu durumda belleğin içeriğini sistemimde bir klasöre alıyorum ve
> çalışan cd için aynı işlemleri yapıyorum.
> daha sonra kurulum istersem çalışan cd için olanı bir klasöre alıp eski
> klasörü belleğe kopyalıyorum. ekstra işlem yapmak gerekmiyor...
>
> bahsettiğiniz şekilde denedim olmadı. belleği ikiye böldüm birisine Pardus,
> diğerine Ubuntu dosyalarını ayarladım.
> birinci kısım boot oldu ama gparted ile ikinci kısmı bootable yaptığımda
> hata verdi, boot edecek bir bölüm bulamadım dedi...

> [...]

İkisi bir arada olabilseydi çok iyi olurdu aslında :)

Bu arada 14 dk da kurulumu tamamladı usb den. Kısa ve Sessiz :)