[Pardus-kullanicilari] Pardus USB

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
28 Kas 2008 Cum 21:43:44 EET

28 Kasım 2008 Cuma 20:55 tarihinde ismail <ismailparduslist at gmail.com>yazdı:

> 4 GB lık belleğe kurulan CD yi yerleştirdim. Herhangi bir problem olmadan
> kurulum ekranı geldi.
> Yapmak istediğim: Onun yanına 2008.1 çalışan da yerleştirebilmek mümkün mü
> USB
> de oluşturacağımız ayrı bir bölüme?

Merhaba,

ben bu durumda belleğin içeriğini sistemimde bir klasöre alıyorum ve çalışan
cd için aynı işlemleri yapıyorum.
daha sonra kurulum istersem çalışan cd için olanı bir klasöre alıp eski
klasörü belleğe kopyalıyorum. ekstra işlem yapmak gerekmiyor...

bahsettiğiniz şekilde denedim olmadı. belleği ikiye böldüm birisine Pardus,
diğerine Ubuntu dosyalarını ayarladım.
birinci kısım boot oldu ama gparted ile ikinci kısmı bootable yaptığımda
hata verdi, boot edecek bir bölüm bulamadım dedi...

belki yapılabilir ama emin değilim, bölümlerden birisinde grub olsa onda her
ikisi için de açılış girdileri olsa
mbr'ye grub yüklense oradan seçilse seçimden sonra işi syslinux halletse
gibi aklıma acayip şeyler geliyor ama
sadece senaryo işte :)