[Pardus-kullanicilari] Pardus USB

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
28 Kas 2008 Cum 22:17:12 EET

28 Kasım 2008 Cuma 22:03 tarihinde ismail <ismailparduslist at gmail.com>yazdı:

> sdc2 ye pardus kurulanı yerleştirdim. sdc2 den boot edince kurulan pardusla
> karşılaştım. sdc3 e çalışanı yerleştirdim. ( İşlemleri vikide anlatıldığı
> şekilde yaptım. ) Gparted sadece 1 bölüme boot bayrağı yerleştiriyor. sdc3
> boot olarak işaretleyince sdc2 dekini kaldırdı. Sonuç olarak çalışan ile
> oluşturduğum sdc3 ten boot olunca yine kurulan pardusla karşılaştım.
> (Grubda
> çalışan yazıyor ama ) USB den çalışan pardus için ayrı bir işlem mi yapmak
> gerekiyor? Yine aynı kapıya çıktım :)

aklıma birşey geldi Pardus'ta LABEL desteği olduğuna göre bölümlere LABEL
atayın gparted kullanarak,
syslinux.cfg dosyasında da bunu bir şekilde belirtin. nasıl diye sormayın
deneyip yanılmak lazım.
müdür bir şekilde anlar elbet...

> İkisi bir arada olabilseydi çok iyi olurdu aslında :)
>
> Bu arada 14 dk da kurulumu tamamladı usb den. Kısa ve Sessiz :)

benim için de kurulum süresi 15-16 dk oluyor, hdd 4200 rpm olduğundan olsa
gerek 1-2 dk yavaşım :)
ben şahsen dağıtımların geleceğini bu usb çubuklarda görüyorum, CD/DVD
çizikleri okuma/okuyucu hataları
ile uğraşmadan daha hızlı oluyor herşey...