[Pardus-kullanicilari] web tarayıcı

selim ok selimok at gmail.com
28 Kas 2008 Cum 16:35:48 EET

28 Kasım 2008 Cuma 13:37 tarihinde Özgen Gülmen <Ozgen.gulmen at bafayag.com>yazdı:

> Emre Bey, Güzel çalışıyor dedim. Bu benim gözlemim. Kesinti, takılma,
> zıplama olmuyor. Verdiğiniz sitede çıkan sonucu da bildirdim. Demek ki,
> söz konusu sitedeki benchmark benim gözlemimle uyuşmuyor. Çıkarmam
> gereken sonuç şu mu: "Madem ki, ortalama 15 değil de 3,51 fps. O halde
> ben yanılıyorum. Bende Pardus üzerinde firefox sorunlu çalışıyor, ancak
> ben bu sorunu anlamıyorum."? Sonuç olarak, ben şikayet edilen sorunları
> yaşamıyorum. Bilginize. Selamlar, sağlıklı günler. Özgen Date: Thu, 27

Sanirim bu sayfadaki degerler bu konuda dogru fikir verici degil. Bende bu
yazinin üzerine dizüstü bilgisayarimda bir deneme yaptim. Intel ekran karti
FF2 ve Pardus 2007.3 ile bu rakamlar ortalama 2.8 filan cikti ancak Gmail'de
bahsettigim sorun olusmadi. Evdeki bilgisayarimda da bu rakam 2.28 yani
arada cok fark yok ama Gmail evdeki bilgisayarimda cok yavas calisiyor.

Iyi calismalar,
Selim

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/