[Pardus-kullanicilari] web tarayıcı

Özgen Gülmen Ozgen.gulmen at bafayag.com
28 Kas 2008 Cum 14:37:29 EET

Emre Bey, Güzel çalışıyor dedim. Bu benim gözlemim. Kesinti, takılma,
zıplama olmuyor. Verdiğiniz sitede çıkan sonucu da bildirdim. Demek ki,
söz konusu sitedeki benchmark benim gözlemimle uyuşmuyor. Çıkarmam
gereken sonuç şu mu: "Madem ki, ortalama 15 değil de 3,51 fps. O halde
ben yanılıyorum. Bende Pardus üzerinde firefox sorunlu çalışıyor, ancak
ben bu sorunu anlamıyorum."? Sonuç olarak, ben şikayet edilen sorunları
yaşamıyorum. Bilginize. Selamlar, sağlıklı günler. Özgen Date: Thu, 27
Nov 2008 22:29:22 +0100 From: "Emre Erenoglu" <erenoglu at gmail.com>
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] web tarayıcı To:
pardus-kullanicilari at pardus.org.tr Message-ID:
<fe9771a80811271329w38112899x7ef195c618c33312 at mail.gmail.com>
Gülmen <Ozgen.gulmen at bafayag.com>

Guzel calisiyro demissiniz de Windows altinda Firefox ile 15-16, IE ile 25
gorenler var, 3,2 cok dusuk bunlara gore.

-- Emre