[Pardus-kullanicilari] web tarayıcı

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
28 Kas 2008 Cum 17:16:57 EET

28 Kasım 2008 Cuma 16:35 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazdı:

> Sanirim bu sayfadaki degerler bu konuda dogru fikir verici degil. Bende bu
> yazinin üzerine dizüstü bilgisayarimda bir deneme yaptim. Intel ekran karti
> FF2 ve Pardus 2007.3 ile bu rakamlar ortalama 2.8 filan cikti ancak Gmail'de
> bahsettigim sorun olusmadi. Evdeki bilgisayarimda da bu rakam 2.28 yani
> arada cok fark yok ama Gmail evdeki bilgisayarimda cok yavas calisiyor.

+1

benim ekran kartım :

Selim at pardus-asus ~ $ /usr/sbin/lspci | grep VGA
01:00.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation G72M [Quadro NVS
110M/GeForce Go 7300] (rev a1)
Selim at pardus-asus ~ $

bu sayfada değerler 1-3 arası değişiyor ama gmail ile herhangi bir sorun
yaşamıyorum. yumuşak kaydırma kapalı,
bol flash olan sayfaları adblockplus ile ıslah ediyorum...

kolay gelsin...