[Pardus-kullanicilari] intel 5100 kablosuz sürücüsü

Cahit Güçlü cahitguclu at gmail.com
28 Kas 2008 Cum 13:26:45 EET

iwlwifi5000-ucode paketini kurarak kablosuz bağlanabildim. Teşekkürler.
Ancak bu sefer de kablolu ile bağlanamadığımı farkettim :). Kablosuz ile
uğraşırken ona hiç dikkat etmemiştim. Pisi paketini de başka bir
bilgisayarda indirip kurmuştum.

lspci çıktısı:

06:00.0 Ethernet controller: Marvell Technology Group Ltd. 88E8055 PCI-E
Gigabit Ethernet Controller (rev 13)

olan ağ adaptörü için bir pisi paketi var mıdır acaba? Ben aradım ama
bulamadım.