[Pardus-kullanicilari] intel 5100 kablosuz sürücüsü

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
28 Kas 2008 Cum 12:04:03 EET

Merhaba,

2008/11/28 Cahit Güçlü <cahitguclu at gmail.com>

> Intel 5100 kablosuz adaptör kullanan Samsung R510 dizüstünde kablosuz ağı
> çalıştıramıyorum. Bununla ilgili çözüm önerisi olan var mı acaba?

Bildigim kadari ile bu cok yeni bir wifi karti ve 2.6.27 kernelde bile sorun
cikartabiliyor. Pardus'taki 2.6.25'te destegi herhalde yoktur,l paketler
arasinda aradiniz mi bununla ilgili bir seyler var mi?

Yoksa, ndiswrapper ile windows surucusunu deneyebilirsiniz veya hata raporu
girip gelistiricilerden bu yeni kablosuz kart icin surucu talep
edebilirsiniz. (compat-wireless projesi).

Emre