[Pardus-kullanicilari] intel 5100 kablosuz sürücüsü

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
28 Kas 2008 Cum 15:39:03 EET

Merhaba,

2008/11/28 Cahit Güçlü <cahitguclu at gmail.com>

> iwlwifi5000-ucode paketini kurarak kablosuz bağlanabildim. Teşekkürler.
> Ancak bu sefer de kablolu ile bağlanamadığımı farkettim :). Kablosuz ile
> uğraşırken ona hiç dikkat etmemiştim. Pisi paketini de başka bir
> bilgisayarda indirip kurmuÅŸtum.
>
> lspci çıktısı:
>
> 06:00.0 Ethernet controller: Marvell Technology Group Ltd. 88E8055 PCI-E
> Gigabit Ethernet Controller (rev 13)

sky2 isimli surucu is gorebilir, konsolda su - komutu ile root olup:

modprobe sky2

dediginizde acaba

ifconfig -a

komutunun ciktisinda ethernet kartinizi goruyor musunuz? (ag yoneticisi de
gorur belki).

Bir de modprobe komutundan sonra dmesg komutunu verip sonlarda bu sky2 ile
ilgili birseyler cikmis mi bakilabilir.

--
Emre