[Pardus-kullanicilari] açýlmama sorunu

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
27 Kas 2008 Per 11:36:18 EET

Merhaba,

2008/11/27 <CoskunAKTAS at iaosb.com.tr>

> günaydın
> Hem Fatih Beyin, hem de Emre Beyin söylediklerini yaptım. Fakat  aynı
> yerdeyim.
> karşıma gelen ekran kısaca aşağıdaki gibi.

nvidia-drivers pisi paketini indirip kurdunuz mu bu sisteme?

> Pardus 2008.1 Hyaena hyaena
> /sys dizini bağlanıyor
> /dev dizini bağlanıyor
> sistem adı 'Pardus' olarak atanıyor.

sisteme pardus ismini vermissiniz.

INIT 3
> pardus kullanıcı adı:

> Bu ekranda root olduktan sonra yine komutlarla iÅŸlem yapabiliyorum.
> Örneğin tasma yazdığımda aldığım mesaj şu
> tasma:ERROR: KUniqueApplication Can't determine DISPLAY.Aborting
> nerede hata olduğunu anlıyabileceğimiz bir komut varsa onu belirtirseniz
> denerim.

Komut stirindan calistiginizdan TASMA bir ekran bulamiyor, soyledigi de bu.
Grafik ekran lazim ona.

nvidia-drivers paketini kurduysaniz, acilistaki grub ekraninda tekrar bul
secenegini secmis miydiniz?

Bir de /etc/X11/xorg.conf dosyasini silip tekrar baslatin, sistem acildiktan
sonra, eger gene grafik ekran gelmezse,  root olarak login olup:

zorg -p

yazip reboot edin. Gene olmazsa o zaman yine root olarak login olup

zorg -d nvidia/nvidia-drivers
(umarim dogru yazmissimdir)

yazip tekrar reboot edin. Ve yine de calismazsa, o zaman /var/log/Xorg.0.log
dosyasini buraya gonderebilir misiniz?

--
Emre