[Pardus-kullanicilari] açılmama sorunu

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
27 Kas 2008 Per 08:32:51 EET

günaydın

Hem Fatih Beyin, hem de Emre Beyin söylediklerini yaptım. Fakat  aynı
yerdeyim.

karşıma gelen ekran kısaca aşağıdaki gibi.

Pardus 2008.1 Hyaena hyaena

/sys dizini bağlanıyor
/dev dizini bağlanıyor

sistem adı 'Pardus' olarak atanıyor.                                (bu
bölümde benim belirlediğim kullanıcı adı olması gerekmiyor mu?)

INIT 3

Daha önce başarısız olan udev olayları tetikleniyor
CPUFreq modülleri yükleniyor
Ağ arayüzü eth0 açılıyor
Servisler başlatılıyor.

Pardus GNU/Linux 2.6.25.20-113    2008-11-20 (tty1)

pardus kullanıcı adı:

Bu ekranda root olduktan sonra yine komutlarla işlem yapabiliyorum.

Örneğin tasma yazdığımda aldığım mesaj şu

tasma:ERROR: KUniqueApplication Can't determine DISPLAY.Aborting

nerede hata olduğunu anlıyabileceğimiz bir komut varsa onu belirtirseniz
denerim.

Şimdiden teşekkür ederim.

"Emre Erenoglu" <erenoglu at gmail.com>
Sent by: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr
26.11.2008 12:43
Please respond to
pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
cc

Subject
Re: [Pardus-kullanicilari] açılmama sorunu

Merhaba,