[Pardus-kullanicilari] açılmama sorunu

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
27 Kas 2008 Per 11:56:50 EET

nvidia-drivers pisi paketini indirip kurdunuz mu bu sisteme?

evet kurdum hatta nvidia-drivers177 ve nvidia-drivers173 leri de kurdum.Şu
an 3 pakette kurulu.

Hepsinde F3 İle tekrar tanı seçeneğini uyguladım.sonuç aynı.

sisteme pardus ismini vermissiniz.

ben kendim vermedim. 2007/3 ten 2008/1 e geçerken kendi kendine pardus
olarak atadı. Bunu düzeltmek işe yarar mı ve nasıl düzeltilir?

diğer yazdıklarınızı akşam yapacağım.

sağolun.

"Emre Erenoglu" <erenoglu at gmail.com>
Sent by: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr
27.11.2008 11:36
Please respond to
pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
cc

Subject
Re: [Pardus-kullanicilari] açılmama sorunu

Merhaba,