[Pardus-kullanicilari] gparted kullanımı

selim singin selsin33 at gmail.com
26 Kas 2008 Çar 19:12:42 EET

selim bey merhaba sanırım 4 kısımdaki mrb kısmında yeniden baktım ve
"edo1998 selim # syslinux /dev/sdb1
syslinux: this doesn't look like a valid FAT filesystem
edo1998 selim #

şeklinde bir yanıt aldım.tam olarak mrb(ne olduğunuda bilmiyorum) nasıl
kontrol edebilirim.

26 Kasım 2008 Çarşamba 18:26 tarihinde Selim Tavşan