[Pardus-kullanicilari] gparted kullanımı

Mustafa Cem Armutlu mcemarm at hotmail.com
26 Kas 2008 Çar 19:28:48 EET

sdb1 formatının fat (fat16-fat32)  gibi görünmediğini söylüyor.

Mustafa Cem ARMUTLU

Date: Wed, 26 Nov 2008 19:12:42 +0200
From: selsin33 at gmail.com
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] gparted kullanımı

selim bey merhaba sanırım 4 kısımdaki mrb kısmında yeniden baktım ve "edo1998 selim # syslinux /dev/sdb1
syslinux: this doesn't look like a valid FAT filesystem
edo1998 selim #

şeklinde bir yanıt aldım.tam olarak mrb(ne olduğunuda bilmiyorum) nasıl kontrol edebilirim.