[Pardus-kullanicilari] gparted kullanımı

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
26 Kas 2008 Çar 18:26:54 EET

26 Kasım 2008 Çarşamba 18:15 tarihinde selim singin <selsin33 at gmail.com>yazdı:

> mustafa bey yukarıdaki açıklanan şekilde daha önce denemiştim.boot
> ayarların usb harddisk birincil yaptım ve
> "non-system dick or disk replace and strike erorr any key when
> ready"şeklinde bir siyah ekranda takıldım kaldım.
> .ilk önce boot ayarlarında usb-floopy,usb superdisk,usb cdroom,usb harddisk
> ten hangisini birinci yapmam gerekiyor.yada nerde hata yapmış olabilirim.

Merhaba,

benim denediğim sistemlerin bazılarında da boot sırası için benzer bir menü
vardı, oradan başlatamamıştım.
ardından harddisk kısmında usb belleğin olduğunu gördüm. yani harddisk
priority gibi bir kısımda da belleğinizi
arayabilirsiniz.

ayrıca wikideki belgede yazanların son kısmını doğru yaptığınızdan emin
olun...