[Pardus-kullanicilari] gparted kullanımı

selim singin selsin33 at gmail.com
26 Kas 2008 Çar 18:15:42 EET

mustafa bey yukarıdaki açıklanan şekilde daha önce denemiştim.boot ayarların
usb harddisk birincil yaptım ve
"non-system dick or disk replace and strike erorr any key when
ready"şeklinde bir siyah ekranda takıldım kaldım.
.ilk önce boot ayarlarında usb-floopy,usb superdisk,usb cdroom,usb harddisk
ten hangisini birinci yapmam gerekiyor.yada nerde hata yapmış olabilirim.

26 Kasım 2008 Çarşamba 15:11 tarihinde Mustafa Cem Armutlu <