[Pardus-kullanicilari] web tarayıcı

selim ok selimok at gmail.com
26 Kas 2008 Çar 18:11:46 EET

26 Kasım 2008 Çarşamba 17:03 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>yazdı:

> Selim Bey selam ayni dertten ben de muzdaribim. Ajax'li sitelerde deli
> ediyor firefox scroll ederken daral geliyor.
>
> Sorun nvidia suruculerinin 2 boyut hizlandirmasinin berbat olmasi ile de
> ilgisi var gibi. Ben bi cozum bulamadim bugune kadar.
>
> Belki de vesa ve/veya nv suruculeriyle bir denemek lazim.

Aslında araştırmak istediğim konulardan birisi de buydu. İyi bir noktaya
değindiniz. Benim de evdeki bilgisayarım nvidia ekran kartına sahip.
Acaba bu sorunu yaşayanlar içinde intel yada ati ekran kartı kullanan var
mı? Eğer nvidia'ya özel bir sorunla bazı ayarlamalar ile çözülebilir belki.

Selim
--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/