[Pardus-kullanicilari] web tarayýcý

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
26 Kas 2008 Çar 18:03:14 EET

Merhaba,

2008/11/26 selim ok <selimok at gmail.com>

> Firefox'un (FF3) bol Ajax içerikli sayfaları görüntülerken kasıldığı
> bilinen bir sorun. Henüz çözülmüş değil. (Bahsettiğim bu sorunun flash
> içerik ile ilgisi yok, o tür kasılmalar ayrı bir sorun ve Adobe Flash player
> ile ilgili.)
> Benim sadece anlayamadığım neden bazıları bu sorunu yaşarken başkaları
> yaşamıyor. Örneğin ben evdeki bilgisayarda FF3 kullanıyorum ve bu sorun
> yüzünden Gmail'de birşeyler okuyup yazmak o kadar zaman alıyor ki sıkılmaya
> başlıyorum.

Selim Bey selam ayni dertten ben de muzdaribim. Ajax'li sitelerde deli
ediyor firefox scroll ederken daral geliyor.

Sorun nvidia suruculerinin 2 boyut hizlandirmasinin berbat olmasi ile de
ilgisi var gibi. Ben bi cozum bulamadim bugune kadar.

Belki de vesa ve/veya nv suruculeriyle bir denemek lazim.

--
Emre