[Pardus-kullanicilari] web tarayıcı

Doğan Yıldız dergiyorumcu at gmail.com
26 Kas 2008 Çar 18:16:31 EET

selim ok wrote:

> 26 Kasım 2008 Çarşamba 17:03 tarihinde Emre Erenoglu
> <erenoglu at gmail.com <mailto:erenoglu at gmail.com>> yazdı:
>

>     Selim Bey selam ayni dertten ben de muzdaribim. Ajax'li sitelerde
>     deli ediyor firefox scroll ederken daral geliyor.
>
>     Sorun nvidia suruculerinin 2 boyut hizlandirmasinin berbat olmasi
>     ile de ilgisi var gibi. Ben bi cozum bulamadim bugune kadar.
>
>     Belki de vesa ve/veya nv suruculeriyle bir denemek lazim.
>

> Aslında araştırmak istediğim konulardan birisi de buydu. İyi bir
> noktaya değindiniz. Benim de evdeki bilgisayarım nvidia ekran kartına
> [...]
Bende Compaq V3000 var intel 945 gibi bir ekran kartı kullanıyor firefox
üzerinde takılma yaşıyorsamda fark etmedim. Ama merak etmeyin benide
deli eden bir siyah ekran gelmesi var. Sanırım son güncellemelerde
sorunu aştılar ama henüz ben güncelleme fırsatı bulamadım.

kolay gelsin.

Not : Gnu/linux veya Pardus olması fark etmez doğru yapılandırılmamış
ekran kartı tanımında Windows üzerinde de scroll olayı atlamalı deli
eder cinsten bir şekilde çalışıyor yani kurduğunuz bağlantı doğru olabilir.

--
Odf Dosyalarını açamıyorsan Microsoft'a söyle.
Bu Microsoft Ofis programının bir eksikliğidir.