[Pardus-kullanicilari] Pardus ve Samba PDC

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
25 Kas 2008 Sal 23:06:40 EET

Merhaba,

Anladigim kadari ile sorununuz samba'nin konfigurasyonu ile ilgili. Ben
linux uzerinde samba'yi genelde istemci olarak kullandigimdan size yardimci
olmam su asamada mumkun degil (PDC yapip denemek lazim vs.), ancak

http://www.samba.org

sitesindeki dokumanlar ve nasil yapilir tipinde nette bulacaginiz ayarlarin
ise yaramasi gerekir. Sonucta samba pardus'ta da ubuntu'da da fedora'da da
ayni samba.

Emre