[Pardus-kullanicilari] Web sayfanız

Surhay Süren surhay at ajiba.com
25 Kas 2008 Sal 21:13:17 EET

Sayın yetkili,

Sayfalarınızı, Pardus 2008.1 (Linux) işletim sistemi üzerinde çalışan Firefox
V3 web tarayıcı ile kullanıyorum.

Online işlemler altındaki;

TCDD Bilet Satış & Rezervasyon Uygulaması Internet Giriş ve

Danışma Ekranları'nda
(örneğin : https://etcdd.tcdd.gov.tr/tcddrezwebapproot/danismatcddservlet )

yalnızca Çıkış menusü görülebilmektedir. Diğer menüler görülememektedir, Menü
adımlarının üzerine geldiğimi, menü sütununda faremi hareket ettirdiğimde
tarayıcı penceresinin alt satırındaki durum satırındaki adresten
anlayabilmekteyim.

İlgi gereği, gruptaki kullanıcıların testleri ile daha iyi bir sonuç alınması
açısından bu e-ileti Pardus kullanıcı grubuna da yönlendirilmiştir.

Sanırım sayfalarınızın MS. Internet Explorer bağımlılığı bulunmaktadır.
Sayfalarınızın; Firefox, Safari ve benzeri uygulamalarla test edilerek ve
diğer işletim sistemi ve tarayıcı kullanıcılarıda düşünülerek daha evrensel
bir yapıya kavuşturulması dileğimi bilgilerinize sunarım.

Saygılarımla

Surhay Süren

Ek : http://www.pardus.org.tr