[Pardus-kullanicilari] trac ve apache sorunu

Taner Taş taner at pardus.org.tr
16 Kas 2008 Paz 16:45:53 EET

Elinizdeki apache kurulumu mevcut kitaplıkların eski versiyonlarına
linklenmiş durumda..

pisi lr

ve

pisi info apache

çıktılarını gönderir misin?

olmayan libexpat.so.0'ı kendine linklemeye çalışmışsın..
2008 kullanıyorsan libexpat-1 kullanıyor olman gerekir..

rm /usr/lib/libexpat.so.0
ln -s /usr/lib/libexpat.so.1 /usr/lib/libexpat.so.0

ile günü kurtarmaya devam edebilirsin..