[Pardus-kullanicilari] trac ve apache sorunu

Ahmet Muratoglu ahmetmuratoglu at gmail.com
16 Kas 2008 Paz 01:41:59 EET

Taner dediğin gibi yaptım olduda fakat tam günü kurtardık derken bu hatayı
aldım...

http://e-dosya.net/hatatakip/resim/libexpat.so.0.png

Sonra şağıdaki basit linkleme işlemini yaptım böyle bir hata döndürdü.

pardus sdcc # ln -s  /usr/lib/libexpat.so /usr/lib/libexpat.so.0
ln: `/usr/lib/libexpat.so.0''e erişiliyor: Sembolik bağların seviyeleri çok
fazla

pardus sdcc # ln -s  /usr/lib/libexpat.so.0 /usr/lib/libexpat.so
ln: creating symbolic link `/usr/lib/libexpat.so': Dosya var

pardus sdcc # ln -s  /usr/lib/libexpat.so /usr/lib/libexpat.so
ln: creating symbolic link `/usr/lib/libexpat.so': Dosya var

Not:Apache2.2.9 sürümü pardus 2008.1 deposundan indirilmiştir.