[Pardus-kullanicilari] trac ve apache sorunu

Ahmet Muratoglu ahmetmuratoglu at gmail.com
16 Kas 2008 Paz 18:58:44 EET

Günü kurtardım ilgilenen tüm arkadaşlara teşekkür ederim,

Sayın Taner Bey; istediğiniz çıktı şöyledir:

pardus # pisi info apache
Yüklü paket:
Ad: apache, versiyon 2.2.9, sürüm 28, inşa 7
Özet: Apache web sunucusu
Açıklama: Dünyanın en çok tercih edilen web sunucu olan Apache artık diğer
genelağ sunucularının standartlarını belirlemek için takip ettiği hızlı,
güçlü, esnek ve yüksek özelleştirilebilirliğe sahip bir genelağ sunucusudur.
Bileşen: server.www
Sağladıkları: System.Package System.Service
Bağımlılıklar:apr apr-util comar-api
Dağıtım: Pardus, Dağıtım Sürümü: 2008
Mimari: i686, Yerleşik Boyut: 12721735
Ters bağımlılıklar: mod_perl mod_fastcgi mod_python avukat mod_dav_svn
mod_php

Paket pardus-2008.1 deposunda bulundu:
[...]
Ters bağımlılıklar: mod_perl htdig-web mod_dav_svn mod_php mod_python