[Pardus-kullanicilari] trac ve apache sorunu

Taner Taş taner at pardus.org.tr
15 Kas 2008 Cmt 23:52:42 EET

Dosyanın bahsettiğiniz dizinde değil de, sistem tarafından bilinen
(/usr/lib gibi) bir dizinde olması gerekir. Ayrıca db4  paketinde bulunan
libdb asıl kurulumda (system.base) (pisi info db4) gelen bir pakettir.

Kullandığınız apache2'yi nerden kurdunuz acaba? Depodaki apache paketi
libdb-4.6 kullanıyor.. Sizdeki biraz eski kalmış..

Gününüzü kurtaracak bir çözüm istiyorsanız eski versiyon ismiyle yenisine
linkleme yapıp şansınızı deneyebilirsiniz:

ln -s  /usr/lib/libdb-4.6.so /usr/lib/libdb-4.2.so

Kolay gelsin..

Taner Taş