[Pardus-kullanicilari] trac ve apache sorunu

Ahmet Muratoglu ahmetmuratoglu at gmail.com
15 Kas 2008 Cmt 22:14:33 EET

Sistemimde apache kuruluydu ve sağlıklı çalışıyordu ve en son sistemime Trac
paketini svn deposundan derleyip kurdum pisi paketi gerekli kütüphaneleri
kurdu ve çalışması için apache yi tekrar yeniden başlatmak gerekiyordu.Fakat
yeniden başlatmak istediğimde paylaşımda olan kütüphane dosyasının
bulunamadığını söyleyen bir mesaj aldım,lakin bu kütüphane dosyası
sistemimde /mnt/sda2/usr/lib/openoffice/program/libdb-4.2.so dizini altında
paylaşımda bulunmakta sorunu kütüphane dosyasının istenilen yerine
kopyalamakla çözebilirmiyim yoksa ayarlanması gereken başka ince bir teknik
detay mı var ?

ilgili linkler;
http://svn.pardus.org.tr/contrib/2007/server/www/trac/pspec.xml
http://e-dosya.net/hatatakip/resim/libso.png

Ahmet Muratoglu
Mobile Embedded Linux Developer
Ege Üni.

Not:Hata içerigini metin olarak http://sudrap.org/paste/ sitesine
yapıştırılıyor fakat resim ve video için böyle bir sistem var mı ?