[Pardus-kullanicilari] audacity ses çalma sorunu

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
15 Kas 2008 Cmt 22:05:40 EET

Merhaba ilginiz için çok teşekkürler. Amarok u kapatıp tekrar açtım bu sefer
oldu. Ama anlamadığım bir şey var daha önceden amarok kapalıyken de hata
veriyordu şimdi amaroku açıp kapadım düzeldi. Mantığı pek anlamadım ama
düzeldiği için sevindim. İlginiz için çok teşekkürler.

15 Kasım 2008 Cumartesi 21:49 tarihinde Mehmet Nur Olcay <