[Pardus-kullanicilari] bergama belediyesi pardus'a geçmek istiyor.

selim ok selimok at gmail.com
12 Kas 2008 Çar 17:58:30 EET

12 Kasım 2008 Çarşamba 16:42 tarihinde Koray Ozdemir <186600 at gmail.com>yazdı:

> sadece oy oy oy derim. yani çok çok çok güzel olur ama tabi her
> bilgisayarın konfigurasyonu aynı olmayabiliyor bu sorun teşkil edebilir
> zannederim. fakat standart kurulumu hepsine aynı anda yapsa dahi müthiş bir
> şey olurdu herhalde.

Öncelikle bir Bergama'lı olarak ne kadar mutlu olduğumu belirtmek istiyorum.
Sanırım 1 sene kadar önceydi yine aynı konu gündeme gelmişti, fakat sanırım
bu teknik sorunlarla geçiş gerçekleşmedi. Şimdiye kısmetmiş. Çok çok mutlu
ve gururluyum :)

Ayrıca yukarıda konuşulan konu ile ilgili olarak da geçen yılbaşında
tatildeyken bir çalışma yapıyordum. İş yerinde kullandığımız diskless
(disksiz) modelini (farklı bir dağıtım üzerinde) ve orada kullanılan
araçları değiştirerek Pardus'a uyarlamaya başlamıştım. (Bu modelde
bilgisayar donanım ve profilleri farklı bile olsa ayarlamak mümkün
olabiliyor.) Oldukça iyi gidiyordu fakat NFS ile ilgili bir yerde
takılmıştım ve daha sonra da zaman olmadığı için bu çalışmalarım yarıda
kaldı.

Bu proje sanırım boş vaktim olduğunda en öncelikli işim olacak. Belki ufak
bir web sayfası hazırlayarak karşılaştığım sorunları ve çözümleri ve
kullanılan araçları anlatırım. Bu tip ihtiyaçları duydukça bildiklerimi
paylaşmam gerektiğini düşünüyorum.

Umarım bu geçiş başkalarına da örnek olur ve cesareti olmayanları
cesaretlendirir.

İyi çalışmalar,
Selim
--