[Pardus-kullanicilari] bergama belediyesi pardus'a geçmek istiyor.

besim durgun bpardusd at gmail.com
14 Kas 2008 Cum 11:49:38 EET

Böyle çoklu sistem kurulumu için clonezilla
<http://clonezilla.org/>kullanabilirsiniz. Bir bilgisayara sistemi
kurduktan sonra sistem
görüntüsünü çok sayıda bilgisayara aktarabilirsiniz çok kısa bir sürede hem
de. Oldukça becerikli bir araç. Net üzerinde çok sayıda bilgisayara kurulum
yapabilirsiniz. Her ne kadar ben kendim denememiÅŸ olsam da...
Besim

12 Kasım 2008 Çarşamba 17:37 tarihinde Doğan Yıldız