[Pardus-kullanicilari] bergama belediyesi pardus'a geçmek istiyor.

Doğan Yıldız dergiyorumcu at gmail.com
12 Kas 2008 Çar 17:54:18 EET

Koray Ozdemir wrote:
> [...]
>     Hayırlı olsun, Sizin için küçük Özgürlük için büyük adım ;) Hayır siz
>     bunu yazmışken konu üzerinden sormak isterim. Gerçi bu soru biraz
>     pardus
>     amacı dışına çıkıyor ama. Hani olsa dediği gibi 60 bilgisayar bunları
>     ethernete bağlasak bir de server kursak bu makinelerde o serverdaki
>     politikalara göre kurulsa hazır hale gelse. Abarttım mı ne :) sadece
>     merak ettim böyle birşey nasıl olurdu? iyi olmaz mı.?
>
>     --
>     Odf Dosyalarını açamıyorsan Microsoft'a söyle.
>     Bu Microsoft Ofis programının bir eksikliğidir.

Linux çok fazla bilmiyorum ancak Windows tarafında sistemi driverlar
olmadan farklı cihazlara yükleye biliyoruz. yani kaba tabirle alınan
imaj dosyasını diğer pc lere çakabiliyoruz. sonrasında tabi driver
tanışma operasyonu başlıyor. Ancak Linux driver tanıma konusunda müthiş
becerisi var. hmm Nasıl denir bilmem ki, Hani bir slient mod olsa zira
linux kurulumlarında hdd bölümle vb.. bilgiler alındıktan sonra zaten
gereğini kendisi yapıyor. Böyle bir yükleme kolaylığı neden olmasın ki?
Nelerin kurulu olması gerektiği ya da nasıl kurulması gerektiği bilgisi
verilip tek makine üzerinden çoklu bir kurulum olabilir. Yoksa bile
düşünülebilir :) hatta ilerisini düşünürsek varmıdır bilmem kmail ya da
benzeri yapılarda script ya da farklı bir yapılandırma ile hesaplarla
ilişkilendirilmiş e-mail adreslerinin tanımlı gelmesi vb.. şeyler yani
ne istediğini söyle öylece kurulsun sana sistem :) sahi adıda iste
kursun olsun mu? :)