[Pardus-kullanicilari] bergama belediyesi pardus'a geçmek istiyor.

Özgür KURU ozgurkuru at gmail.com
12 Kas 2008 Çar 17:50:29 EET

arkadaşlar bir güzel haberide ben vereyim
hacettepe üniversitesinde türkçe topluluğu, tarih topluluğu (belki biyoloji
ve müzik oyun deneme topluluğu ile dans sporları topluluğu) ile hepsindende
önemli Öğrenci Temsilciler Konseyi inşallah 1 ay içinde parduse geçecekler
geçmekle birlikte özellikle türkçe topluluğu parduse büyük ilgi duymakta ve
desteklemekte :)