[Pardus-kullanicilari] Nvidia sorunu son güncellemelerden sonra

Ertan ARPACI ertanarpaci at gmail.com
1 Kas 2008 Cmt 12:26:42 EET

Emre bey biraz önce yazdığım şekilde bir çözüm ürettim geçici olarak, şu an
için tekrar nvida sürücülerini kurup xorg.0.log dosyasının istediğiniz
satırlarını göndermek için vaktim yok, sorun yaşayan FX 5200 kartını
kullanan birileri varsa ve bu çıktıyı size iletebilirlerse sevinirim,
iyi çalışmalar.