[Pardus-kullanicilari] Nvidia sorunu son güncellemelerden sonra

Deniz Ege Tunçay denizutkan at lanetlidiyarlar.com
1 Kas 2008 Cmt 10:20:50 EET

Merhabalar.

Sistemimde Nvidia GeForce FX5200 kullanıyorum. 31 Ekim 2008, Cuma günü
sistemimi güncelledikten epey sonra baştan başlattım. Şu an sistemimde kurulu
olan en güncel çekirdek ve ekran kartı sürümleriyle KDM'ye giriş
yapamıyorum. "/etc/X11/xorg.cong" dosyasını silmek veya Grub'da ekranı
yeniden tanımlandırmak bir çözüm getiremiyor.

Bir yanlışlık olmaması adına, çekirdek ve ekran kartı sürücüsü paketlerinin
bilgilerini buraya yazıyorum.
> kernel, versiyon 2.6.25.19, sürüm 112, inşa 48
> nvidia-drivers-new, versiyon 177.80, sürüm 29, inşa 32

Anladığım kadarıyla çekirdeğin ve ekran kartı sürücülerinin her
güncellenişiyle buna benzer sorunlar yaşanıyor.

--
Deniz Ege Tunçay
Özgürlük İçin.. Pardus! - http://www.ozgurlukicin.com/