[Pardus-kullanicilari] Nvidia sorunu son güncellemelerden sonra

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
1 Kas 2008 Cmt 03:54:20 EET

Merhaba,

Bendeki paketler asagidaki gibi:

emre at voyager ~ $ pisi info kernel
Installed package:
Name: kernel, version: 2.6.25.19, release: 112, build 48

emre at voyager ~ $ pisi info nvidia-drivers-new
Installed package:
Name: nvidia-drivers-new, version: 177.80, release: 29, build 32

emre at voyager ~ $ cat /etc/X11/xorg.conf | grep nvidia
    Driver  "nvidia"

mre at voyager ~ $ glxinfo | grep NVIDIA
server glx vendor string: NVIDIA Corporation
client glx vendor string: NVIDIA Corporation
OpenGL vendor string: NVIDIA Corporation
OpenGL version string: 2.1.2 NVIDIA 177.80

Gayet guzel calisiyor bende, ekran karti 7300GT. Siz bir goruntu
yoneticisinden tekrar nvidia'yi secmeye calisin bence. Ayrica cilmadigi
sirada /var/log/Xorg.0.log dosyasini da gonderebilirseniz belki bir sey
cikartabiliriz. Son 20-30 satiri da yeterli olur.

Emre