[Pardus-kullanicilari] Proxy Server Yapmak İstiyorum

Ali GÖKSEL agoksel at etimaden.gov.tr
29 Mayıs 2008 Per 11:05:49 EEST

Arkadaşlar Pardus kulanıyorum. Evde statik IP kullanıyorum. Uzaktan erişim
için proxy sağlama istiyorum evden. Mesela HTTP tunnel gibi programlarla
evdeki IP üzerinden başka bilgisayarların bağlanmasına izin vermek
istiyorum. Bu şekilde proxy sağlamak için neler yapmam gerek. Acemiye
yönelik olarak anlatabilir misiniz?

==============================================================================Bu e-posta sadece yukarida isimleri belirtilen kisi/ler arasinda ozel haberlesme amacini tasimaktadir. Size yanlislikla ulasmis ise lutfen bizi bilgilendiriniz
ve mesaji sisteminizden siliniz. Bu   e-posta icerigi veya ekindeki dosyalar kisisel ve yazarina aittir. Bu nedenle Eti Maden Isletmeleri bu mesajin icerigi ve
ekleri ile ilgili olarak hicbir hukuksal sorumluluk tasimaz ve kabul etmez.  ///   This   e-mail is intended only for the use of the individual/s to whom it is
addressed.  If  you are not the intended recipient of the message,  please immediately inform us and delete it from your system. Any opinions contained in this
message belong to the author and do not constitute a commitment by Eti Mine Works.