[Pardus-kullanicilari] Proxy Server Yapmak İstiyorum

Enes Albay albayenes at gmail.com
29 Mayıs 2008 Per 11:38:50 EEST

Merhaba Ali bey;
ssh ile Pardus bilgisayarınıza uzaktan bağlanabilirsiniz. Bunun için eğer uzaktan bağlandığınız bilgisayar windows ise "putty" indirip(internetten) onunla bağlanabilirsiniz.
Putty kullanımını bu http://www.cagataycebi.com/linux/remote_access/remote_access.html adreste anlatmış.
Bunun dışında Pardus'u uzaktan ssh bağlantısına açmak için ilk olarak konsoldan:
'service openssh start' demelisiniz.
Ayrıca Pardus'a bağlanırken kullandığınız bilgisayar linux ise konsoldan:
'ssh kullanıcıadı@ev_bilgisayar_ip'si -p public_port_no'
komutunu verip parolanızı girip bağlanabilirsiniz.

Enes Albay