[Pardus-kullanicilari] Pardus Ne Zaman ?

Ergin SAHIN esahin at inci.com.tr
29 Mayıs 2008 Per 17:31:01 EEST

her ne kadar sorduğum soru tepki aldıysada sürüm tarihlerini
öğrendiğimiz için mutluyuzdur sanırım . .

Ergin SAHIN
http://www.pengu-n.com

virtualbox önerisinde bulunan arkadaşıma cevap :
lisanslama konusunda sorunumuz olmadı olmazda ama gönlümde Linux var
Bill Gates 'e para kazandırmanın anlamı yok artık . . diimi ?