[Pardus-kullanicilari] SÜPERKARAMBA

Huseyin Berberoglu nxs at nxsn.com
28 Mayýs 2008 Çar 16:36:47 EEST

27 Mayıs 2008 Salı 18:59 tarihinde özgür koşar <ozkos3 at hotmail.com> yazmış:

> Merhaba.süperkaramba temaları sadace tema(dosya) masaüstünde iken
> çalışıyor.bugüne kadar bazen çalışıyordu, çalışmıyor
> zannediyordum.evdizinine dizin açıp temaları oraya aldığımda
> çalışmıyor.süperkarambadan aç deyince bazen temalar çalışıyor bazen
> çalışmıyor.temaları evdizinindeki dizinden açıp çalıştırmak istiyorum.nasıl
> yapabilirim.teşekkürler.

SuperKaramba temalarını istediğiniz yere taşıyın, örneğin; ev dizininizdeki
bir dizine.
daha sonra ALT+F2 ile çalıştır'I çalıştırın, superkaramba yazıp enter tuşuna
basın. superkaramba açılacak.
oradan yerel tema aç deyip temanızı bulun ve ekleyin.
daha sonra aktif hale getirin.
Bunları yaptıktan sonra sorun çıkmaması gerek.

--
Hüseyin Berberoğlu
http://www.birazkisisel.com - super blog !